Časté dotazy



Příprava tiskových dat

  • pro nejlepší výsledek barev při tisku doporučujeme dodat grafiky ve CMYK, u grafik dodaných v RGB nebo PANTONE může dojít při tisku k odchylce barevnosti
  • písma v křivkách
  • přesah 2 mm (u bannerů nemusí být)
  • ořezové značky (pokud jsou přesahy)
  • sloučené průhlednosti (vyrenderované efekty)
  • přijímáme PDF, EPS, TIFF, JPG, AI (max. CS5), CDR (max. X5)

Tisková data připravujte v rozlišení 300 dpi, 1:1, u velkoplošného tisku pak následovně:

  • při pohledové vzdálenosti do 2 m 150 dpi, poměr 1:1
  • při pohledové vzdálenosti od 2 m 72 dpi, poměr 1:1
  • při pohledové vzdálenosti od 4 m 300 dpi, poměr 1:10

Zaslání poptávky nebo objednávky

Poptávku resp. objednávku zašlete emailem, popište, co poptáváte (objednáváte), případně napište číslo nabídky na základě které objednáváte. Standardní způsob úhrady je hotově nebo dobírkou, pokud se zboží zasílá. Možné způsoby odběru jsou: osobní odběr Ostrava, osobní odběr Praha, PPL, Česká pošta (další dle domluvy).

Nezapomeňte rozepsat rozměry, počet kusů, materiál tiskoviny a název souboru, ze kterého se má tisknout!

Kam zaslat objednávku

Spadáte-li pod ostravskou pobočku (vaše PSČ je 600 00 - 799 99), objednávejte na ostrava@sevendesign.cz, pokud spadáte pod pražskou (PSČ 100 00 - 599 99) pak praha@sevendesign.cz. Máte-li svého obchodního zástupce nebo manažera zakázek, se kterým komunikujete, objednávejte přímo u něj. Výrazně tím zrychlíte proces zadání zakázky do systému.

Vaše první objednávka

Uveďte vaše fakturační a dodací údaje, způsob úhrady a dopravy.

Vaše druhá a další objednávka

Uveďte fakturační údaje, pokud se změnily, dodací údaje pokud jsou jiné, stejně jako způsob dopravy, je-li jiný než jste uvedli u předešlé zakázky.

Zaslání tiskových dat

Malá tisková data do 5 MB můžete zaslat emailem, větší pak přes www.uschovna.cz, vaše FTP nebo naše FTP (údaje jsou na vyžádání).


Stav zakázky

Při zadání objednávky do systému vám odchází email a SMS zpráva. Email obsahuje internetový odkaz, na kterém můžete sledovat stav své zakázky online. Máte-li přístup do našeho Extranetu, můžete stav sledovat tam. Informační SMS vám dále odchází, je-li zboží přepravováno na jinou pobočku nebo je-li připraveno k vyzvednutí.

Máte-li zájem o přístup do Extranetu, vyplňte žádost zde.


Platby

Možnost platby na fakturu podléhá schválení, standardně vyžadujeme platbu v hotovosti, pro větší komfort také na pobočkách akceptujeme platební karty Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.


Doba zhotovení zakázky

Termín zakázky je uveden v informačním emailu. Standardní doba dodání jsou 2 - 3 pracovní dny. Pokud na zakázku spěcháte, pokusíme se vám maximálně vyjít vstříc.


Nemám grafický návrh

Naši grafici vám na základě vašeho zadání mohou grafický návrh zpracovat. Kontaktujte nás pro cenovou nabídku.


KupObraz.cz

Proč si vybrat nás?


  • rychlé kalkulace
  • průhledné ceny
  • dodání do 2 až 3 pracovních dnů
  • propracovaný logistický systém expedice zakázek
  • dodání kamkoli po České republice
  • online přehled o stavu zakázek
  • klientský systém se zakázkami, fakturami, balíky
  • tisk na vysoce kvalitní materiály
  • výroba v Praze i Ostravě
  • stroje pro dokončování tisků - automatický očkovač bannerů, laminátor, laserový řezací plotr
  • pravidelný servis a kalibrace tiskáren

Máte dotaz nebo poptávku?


Odpovíme vám obratem.