zakázek

Nesnídáme, nesvačíme, valíme.

Do tří až pěti dnů máte novou reklamu u sebe.

Jak objednávat

Spadáte-li pod ostravskou pobočku (vaše PSČ 600 00 – 799 99), pošlete objednávku na ostrava@sevendesign.cz. Spadáte-li pod pražskou pobočku (vaše PSČ 100 00 – 599 99), pošlete objednávku na praha@sevendesign.cz.
Pokud už u nás máte manažera zakázek, se kterým běžně komunikujete, objednávejte přímo u něj. Dodání bude o to rychlejší.

Čím se u nás platí

Pokud si pro zakázku přijdete osobně na pobočku, můžete zaplatit hotově i kartou. Jednou z těchto – Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro. A jestliže jste si nechali zakázku poslat, zaplatíte dopravci dobírkou. Máte zájem o platbu na fakturu? Ozvěte se nám, musíme ji předem schválit.

Doprava a převzetí

Hotovou zakázku si můžete převzít osobně na pobočkách v Ostravě či Praze, nebo vám ji pošleme po kurýrovi. Pravděpodobně GEISem nebo Českou poštou. Záleží, co preferujete a co bude rychlejší.
Termín dodání vždycky najdete v informačním e-mailu. Standardně to stíháme do 2-3 pracovních dnů. Kdybyste spěchali, dejte vědět a my se pokusíme ještě přidat.

Sledujte stav zakázky

Jakmile zadáme objednávku do systému, přijde vám SMS zpráva a e-mail s odkazem, na kterém můžete stav své zakázky sledovat online. Další informační SMS vám přijde, jakmile bude zboží přepravováno na jinou pobočku a až bude připravené k vyzvednutí.

Fofrem lítají nejen naše tiskové hlavy. Ale taky soubory cookies na tomto webu. I díky nim vám můžeme předložit tu nejlepší nabídku. Používáním webu souhlasíte s jejich zpracováním.